Telia HBO

  2013-01-19 / 12:33:00 / fashion /
Hejsan!
Jag är en utav de tjejerna som älskar att kolla på hundra miljarder serier, jag gillar oftast alla serier. Förutom typ sons of anarchy och andra väldigt våldsamma och onödiga serier. Fast jag gillar walking dead (zombies), den är också bra. 

Det finns en digital-tv som heter Telia , om ni har den så tycker jag att ni ska skaffa HBO, HBO är gratis de första 6 månaderna, kan ni tänka er det, 6 månader, kolla på hur många olika serier som helst t.ex. som den kända serien Sex And The CIty, som är en hyfsat bra serie. För er som inte vet så handlar serien om en kvinna vid namnet Carrie Bradshaw som flyttar till New York för att bli en känd författare, men när hon är i New York träffar hon tre andra unga kvinnor som senare i framtiden blir hennes bästa vänner. Hon går igenom saker som triangeldrama. Jag tror att folk gillar serien för att den är utspelar sig i New York, varför jo, alla människor i världen vill åka till New York, skaffa jobb där eller bara besöka. Men man vill ju veta om man har en chans, och genom att kolla på Sex And The City kan man se hur det finns folk som lyckas, det får en att känna att det går. Carrie är också en fashiongirl, som älskar att shoppa dyra saker som Versace och Gucci. Det är liksom också kul att kolla på. Serien handlar också mycket om kärlek och drama, men också om skoj och livet. Så ni som har Telia digital-tv gå och skaffa er HBO, för att de första månaderna är det dessutom GRATIS!! :D
Läs mer och beställ HBO!

Take Care,
S!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious