Teknik lektion

  2013-01-14 / 11:51:00 / Böcker /

Hello, to everyone! How is everything going! I am great.

Okay nu räcker det med engelska, snart ska jag iallafall ha teknik för första gången för 3 år sedan! Och jag ska ha teknik i 1 och en halv timma. Jag vet inte varför teknik finns eller vad jag har för nytta av det. Jag vet heller inte vad man gör på tekniken, bygger saker eller bara sitter och jobbar i boken som alla andra ämnen ! Bored of just talking about it.. Åt precis korvstroganoff och ris, fan vad gott! It tastes like heaven in my mouth :) Jag tänkte träna idag, men jag får se eftersom det är tal imorgonJaja, nu ska jag fortsätta med min dag.

Är det någon som kan några riktigt bra sidor där man kan köpa kläder?

Take Care, S!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious