♥Sportswear Fashion♥

  2013-01-24 / 20:31:07 / shopping /
 
Sport fashion :D
 
http://www.mylovebasket.com/se/
Hejsan!♥
Okej, så jag har haft mylovebasket ganska länge nu. Jag har alltid gjort olka kollage, men har aldrig delat med mig till bloggen. Kände inte att ni ville se mina kollage som inte hade någon mening. Så kom jag på en ide om sportkläder, vilket var en grym ide! Jag älskar att träna och oavsett var jag tränar älskar jag att ha snygga sportkläder. Typ rosa, svart och vit är grymt, att ha när man tränar, det är riktigt starka och fina färger som jag gillar att ha på mina sportkläder. Det typiska för mig som jag tycker är trendigt är svarta(långa eller korta) träning tajts, rosa eller gul sportlinne och en vit, svart eller rosa sport-bh. Detta är väldigt trendiga och fina färger att ha. Fina sportkläder gör en också motiverad att vilja träna, för att man vill kunna ha på sig kläderna och känna sig vacker!
 
Take Care,
S!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious