Relatable Post!

  2013-01-08 / 22:23:55 / Mode /

Nu är jullovet slut och jag har firat mitt nyår ganska bra! Så himla kul var det! Inte en utav de bästa nyåren i mitt liv, men den var inte så dålig. Jag har märkt att alla förväntar sig att bara för det är ett nytt år så ska allt ändra sig från 31 december till 1 januari. Du kan inte förändra ditt liv på en dag, det tar ganska lång tid. Inget kommer förändra på en dag om det inte händer något sad. Men nu snackar jag om det positiva, det kan ta tid tills allt är bra. Jag vet att det suger, för det gör det verkligen. Man vill att första dagen i ett nytt år ska bli en perfekt början. Men det är just då reality strikes you, det kan bara inte hända. Allt är inte perfekt, en dag kan vara perfekt eller en vecka, men under den veckan så finns det alltid något som gjort det tråkigt för dig. Erkänn det snabbare, så kommer du genast må bättre.

Jag har inte levt tillräckligt länge för att kunna säga rätt eller fel, men vissa saker vet jag, vuxna vet bättre. Vissa gör kanske inte det pga svårigheter, annorlunda uppväxt och mer. Men de ska försöka vara smartare och wise (vet inte hur ordet stavas på svenska).

Dagens relatable post :)

Dagens outift :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious