PV BODY!

  2013-01-25 / 17:21:00 / Träning /
 
Hejsan!
Nu har jag hittat en jättebra tränings sida där du kan köpa en hel outfit för 320kr. Det är billigt jämfört med hur mycket det brukar kosta att köpa en hel outfit med sportkläder.. Inte bara att det är billigt utan också får du en outfit som du själv, typ valt. T.ex. Först måste du göra ett quiz där du ska svara om vad/vart du gillar att träna. Sedan kläd val, det är jättefina kläder där! Det finns många youtubers i USA som beställer därifrån just för att det är bra och de matchar din smak. Man får också outifts varje månad i posten. Jag har inte klurat ut hur det hela funkar än, men det verkar sjysta priser och kvalitén är perfekt! 


Take Care,
S!

Mitt quiz visade detta svaret och så fick jag de rätta sportkläderna för mig, ska nog beställa de!

Http://pvbody.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious