Plugg och Träning!

  2013-01-20 / 19:14:00 / /
Hello, tänkte bara ta en snabb tur till bloggen och skriva lite. Som sagt så hade jag tänkt att plugga idag, och det gjorde jag, jag har massor med saker att göra och jag vet inte om jag hinner göra dem, med plugg vid sidan om så jag valde det istället. Men eftersom det är tre dagar kvar till provet (Onsdag, räknade inte med denna dagen) så kände jag att träna hinner jag göra. Men även det så känner jag mig alltid skyldig för att jag inte bara pluggar och skiter i att träna, duscha, äta, sova.. Ironic I know! Det suger att känna så ibland faktist, för att träning är ju också viktigt, eftersom man vill ju må bra. Eller? Ah, nu ska jag sätta igång och träna, äta, duscha och plugga mer. 
 
Take Care,
S!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious