Mitt liv i ord.

  2013-01-11 / 12:40:00 / Böcker /
Hejsan!

Hur har dagen varit för alla? Min var väl okej. Min dag började med att jag skulle gå till tandläkaren vid 08:30, det borde varit vid 9:30 så hade jag fått sova lite också. Jag kunde knappt röra mig, ville bara sova. Men jag hade inget val direkt :/ Efter mitt tandläkarsbesök så drog jag till skolan och fortsatte mitt "vanliga" liv.. Hahaha! Det är nog det jag har gjort idag, klockan är bara 12:40. Så jag har inte direkt hunnit göra något, därför väljer jag ibland att skriva vid sex tiden. AWESOME! Snart slutar skolan och jag tänkte dra hem, äta och kolla på några serier. Läsa lite (ur Mycket mer än så) best book AVERR! :p Måste också fixa mitt tal (som vi fått på svenska). Nu ska jag fortsätta med matten innan min lärare förstår att jag håller på att greja med mobilen, och inte miniräknaren..


Take Care, S!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious