Fredagar är bäst.

  2013-01-18 / 17:50:18 / Allmänt /
Hejsan! Hur är dagen för alla?!
 
Min dag har varit grym, eller vanlig. Som vanligt som en annan vanlig tonåring vaknade jag kl.07:00, och åt frukost, tog på mig och borsta tänderna. Sedan drog jag till skolan. Våra första lektioner var soft, och sedan under eftermiddagen blev det mer tråkiga ämnen. Sedan drog jag hem, lagade middag och nu sitter jag framför datorn och chillar. Snart ska jag träna nike training, fast jag vet inte om jag orkar. Inte för att jag är lat, men jag får jätteont i magen, jag tillochmed kände att jag ville spy. Men det är inte någon mensvärk som alla tjejer tror, utan det är typ feber eller något. Fast jag ska träna ändå, gotta keep my body in shape! Annars kommer jag bara ångra mig, hehe! Jag kommer också förstöra mitt schema, så det är typ now or never.
 
Take Care,
S!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious