Första roliga skoldagen!

  2013-01-09 / 17:28:00 / Allmänt /
♥Hallo!
Hur var dagen för alla idag? Idag var dagen så himla bra för mig, jag har gjort en del saker, eller aa.. Ne, det har jag inte, men jag har fortfarande haft det ganska roligt i skolan. I KNOW, man brukar inte ha det roligt där, men idag så var alla lektioner jättebra, och jag tyckte om det vi lärde oss om. Svenska lektionen var nog bäst, idk why, men det var det bara. Vi ska hålla ett tal om en bok vi har läst, och jag valde att läsa "Personer du kanske känner", en utav de bästa böckerna jag läst, slutet var lite svagt, dåligt och inte det som jag trodde skulle hända. De förklarade aldrig om personernas liv efter.. Boken är skriven av inte en, utan två författare, som dejtar varandra tror jag eller något sånt.. Boken är engelsk också så jag tyckte om den mer då, eftersom att allt de berättar om händer i USA. Rekommenderar den till alla som gillar romantik och high school movies (teenage movies). Nu ska jag fixa min nya design till bloggen, jag är trött på denna, och den passar inte mig.
Just wanna thank my friends for getting me to the back old days when we had fun. Last year in 9th grade and I just really wanna get awesome grades and have a awesome time :D Thank you B ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious