Bra tips för att byta dålig kost mot bra kost!

  2013-01-27 / 16:42:00 / Träning /

Hejsan!

Att äta är det bästa med dagen om jag inte en dag bor i New york, då kommer det vara att vakna upp in NEW YORK! Haha, dagdrömmer, men nu till att äta. Jag gillar att småäta men har försökt sluta med det eftersom jag tränar och vill ändra min dåliga kost till en bra. Som jag faktist har lyckats med, t.ex. inga vita bröd, om det blir godis så blir naturgodis, typ 1 gång i månaden. 


7 tips till en bättre kost:
1. Ät inte så mycket bröd, om det blir bröd så ät mörkt bröd m. nötter.
2. Ät mer till frukost än till lunch och middag.
3. Drick alltid vatten innan och efter varje måltid.
4. Försök att sluta med godis, speciellt om du precis börjat träna. Byt istället mot frukt.
5. Ät sallad till allt, fast inte likadan sallad till varje måltid.
6. Försök att inte äta så mycket smör på mackor. Ibland kan man ta för mycket för smaken, men det smakar ändå.
7. Fisk och kyckling är bra fast inte mer än 1-2-3 bitar, beronde hur stora de är.

Hoppas att ni tycker om mina tips, har ni några frågor lämna dem i kommentarsfältet :D!

Take Care, S!



Isabell

Jättebra tips! Jag måste testa det ^^

Svar: Gör det, berätta också om hur det går ! :D
JustSh's Girl

2013-01-27 @ 17:31:27
URL: http://isabellhedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious