Bellbox + 4 enkla steg till långt och fint hår

  2013-01-20 / 13:03:00 / Allmänt /
Hej!
Okej, så det är så att jag har hittat ett grymt bra balsam, för försvagat och sprött hår, som mitt.. Jag vet inte om jag ska köpa den eller inte, den verkar jättebra, många verkar också köpa den. Så kände att jag också ville pröva den, eller vad tror ni? Klicka på länken så kommer ni fram till produkten :D http://www.bellbox.se/tigi-bed-head-urban-resurrection-3-conditioner-200ml.html
 
 
Tips för er som har ingen aning om vad ni ska göra om erat hår är torrt, skadat och riktigt risigt utan att saxen är ett måste. Det finns många tjejer som jag som vill ha långt, lent och fint hår till sommaren, utan att behöva klippa håret för att topparna är för kluvna. 
 
1. Det första du måste göra är att du måste inse att ditt hår är skadat och snart påväg mot saxen.
2. Inpackningen: Ta inpackning före balsam, för att balsam stänger igen hårets fjällskikt, det är bra efter att du tagit schampo men inte lika bra som inpackningen. Så du ska först ta schampo-inpackning-balsam. Inpackning finns att köpa på www.bellbox.se 
3. Använd balsam ofta för att det hjälper att fixa håret, få den glänsande känslan och balsamet minskar också slitage, eftersom att det ger en tåligare yta och stänger hårstrået. Byt aldrig ut balsamet mot inpackiningen eller tvärtom, de båda verkar annorlunda därför är det dåligt att byta ut någon utav de produkterna. Välj också de balsamet som fyller ditt hårs krav.
4. Om du vill ha långt och fylligt hår så måste, MÅSTE du vårda det rätt. Du kan inte bara slänga schampo på ditt hår, och tro att det hjälper utan du måste krama håret med handen, jobba i hårets riktning och att kamma håret med bredtandad kam är också bra. 
 
För att få mer tips om hur man ska ta hand om sitt hår, gå in på www.bellbox.se, det är oftast där jag kollar för hur jag ska behandla mitt hår. Eftersom att i början var jag inte så bra på det, men efter deras tips kan man se skillnad.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious