Att äta bra godis istället för dålig.

  2013-01-28 / 18:29:00 / Träning /

Medans mina syskon äter chips, popcorn och godis, valde jag att äta fruktsallad, fast jag ville bara ha clementiner och bananer i salladen. Älskar den smaken! Rekommenderar den till alla människor där ute! Haha, fast jag har det väldigt svår för att motstå allt det goda som mina syskon äter. But I can make it! :) Men det är okej att äta chips någongång bara det inte är varje vecka.. Det blir bara svårare att förlora fett, som man inte vill ha! Vi håller på att kolla på en film på tv, disney XD och Disneychannel, fast de är inte som de var när jag var liten. Saknar de vackra serierna (Hannah Montana, That's So Raven, Magic Of Waverly Place och The Suite Life Of Zack And Cody)!! :D

Take Care,
S!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious