Vinna eller försvinna

  2012-11-11 / 12:50:00 / fritid /

Nu är det söndag och jag sitter med mina småsyskon och kollar på filmen Brave. Haha! Älskar disney filmer, vet inte varför. Påminner mig om min barndom. Efter filmen måste jag sätta mig och plugga och göra klart tyska och engelska arbete, som jag har tills på Måndag! Igår hann jag aldrig lägga ut något inlägg, var upptagen med att göra klart tyska, träna och hade lite tjejkväll. Så vi kollade på filmer och snackade (girltalk). Mer gjorde jag inte, juste pluggade till matteprovet som min klass ska ha v.46 :) Så denna veckan har varit mer sitta hemma eller att vara med kompisar. Tråkigt sometimes också. SEEYA! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious