Twilight-breaking dawn part 2

  2012-11-14 / 19:00:00 / Mode /

Nu gäller det! Snart ska jag gå och kolla på BREAKING DAWN PART 2! Sista filmen, gud så peppad jag är. I feel like dancing :D sjukt glad eftersom jag längtad tills denna dag. Det har också en annan tjej. Min syster, det är hennes födelsedag, grattis Tina som nu fyllt 17 år! Ah, så läskig, snart kommer hon flytta ut och jag kommer inte kunna snacka med mina storasyster. Och ha the long talks, när man behöver hjälp. Fyfan vad jag älskar min syster! såklart så bråkar vi men våran relationer är så himla stark! :)
Hoppas också att vi ska ha kul idag, liksom det är den sista filmen, av twilight! Och sedan så kommer den aldrig komma tillbaka, det är kul att äntligen få se den sista filmen, fast samtidigt är det tråkigt att den aldrig kommer tillbaka... Har också ryktat att slutet kommer vara en twist! Det kommer inte vara som i boken.
Aja, nu ska jag göra mig redo och mer.
SEEYA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious