Tidsinställt inlägg

  2012-11-12 / 17:00:00 / fritid /

Tjena! Här sitter jag nu och läser min so far favorit bok, The perks of being a wallflower :D Så bra! Älskar att Logan spelar killen (huvudrollen) i filmen. Har inte sett filmen, men kommer att göra det efter att jag har läst ut boken. Det kommer inte ta så lång tid med tanke på hur mycket jag älskar boken. Har redan läst jättemycket av boken. Det brukar inte vara så att jag läser böcker. Men detta får bli ett undantag, den är helt seriöst jättebra. Saker liksom händer direkt i början av boken. Rekommenderar att man ska läsa boken, inte i på svenska utan på engelska. Det känns mer dramatisk när man läser på engelska. Det blir mer känslor och annat. Det tycker jag iallafall. Men kan man inte engelska så är det synd, för att allt är så mycket bättre. T.ex. vacker på svenska, låter bättre på engelska, beautiful!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious