The real life of ME

  2012-11-13 / 15:51:11 / shopping /

Hejsan!
Nu sitter jag och kollar på The Real Housewifes Of Beverly Hills. Finns så många real housewifes... Men tror att det var denna. Jag har iallafall precis kommit hem från gymnasiemässan. Jag tog detta seriöst eftersom att jag verkligen vill veta vad som är bra att välja. Eller vad jag vill välja. Men allt verkade vara oplanerat. Sinclair var ganska litet. Och eftersom jag hade mina jeffrey campbells på mig idag. Så trampade allihopa på mina skor var så nära på att flippa ut! Känner inte du också att när du har på dig nya skor så plötsligt trampar hela världen på dom! Rage... Idag så ska jag äta, plugga och sedan sova :) my plans !

Juste, jag tycker att alla ska ta sig sin tid och anmäla sig på http://gratisbio.se :) skitbra! Och om ni anmäler er idag, så får ni 7500points helt gratis :)SEEYA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious