Starbucks - coffee of my dream.

  2012-11-26 / 15:16:04 / Mode /

Hej, sitter här och dricker Starbucks Chocolate Mocha. Den är helt underbar rekommenderar den. Annars gör jag inget speciellt, läser lite och ska snart kollar på någon film. Vet inte vilken än. Jag har sett alla filmer över hela världen, förutom Star Wars, tänker inte kolla på den. Verkar ur dålig, vill inte slösa min tid på den filmen. Idag var det kompletteringsdag, jag kompletera hk( hemkunskapen) och bild. Mer hade jag inte, inte vad jag kommer ihåg iallafall. Idag blir det att göra klart för min redovisning på tyska imorgon. Är sjukt hyppad! Whoa, fast hoppas att jag inte glömmer det. Brukar alltid glömma bort saker. Ska hinna göra klart min profilbild från bilden också innan det blir mörkt. Och träna ska jag göra, fast jag har enorm stor träningsvärk. Jaja, nog från mig, Ciao!



Isabell

Åh, vad avis jag blir! Ge den till mig! :D

2012-11-27 @ 16:34:44
URL: http://isabellhedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious