So-prov+albanien

  2012-11-27 / 10:03:56 / Mode /

Yeay, är i skolan och snart är det SO! Don't misunderstand me, är inte ett fan av so. Men vi ska få våra prov snart. Jag hoppas jag gjorde så bra i från mig att jag får A. Yepp, så högt siktar jag. Boom! Btw, imorgon är det albaniens nationaldag och jag är sjukt glad, plus så kommer dom fira att de varit ett land i 100 år. Min syster skulle åkt till Albanien men det hände massa onödiga saker. Andra ( de som inte är från detta land ) ville också få resa. Så de tyckte inte att det var rättvist. Iallafall är jag glad över Albanien, önska bara att de slog ihop Albanien och Kosovo. Vi talar ju samma språk. Och vi ligger precis brevid varandra on the map. Nu ska jag få mitt So-prov, Ciao!

Haha, så kul när läraren stavar mitt namn fel.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious