Sleep (and food) for a teenager is like money for an adult

  2012-11-07 / 20:45:00 / Allmänt /

Hello! Är det bara jag som blir så himla trött efter jag ätit mat. Det känns som att det ända som behövs är en säng eller soffa för att få mig att somna... Idag blev en hyfsad bra dag. Speciellt eftersom att jag och Monda bestämde oss för att dra ut och göra något. Vi köpte FÖR mycket godis. Så ska ta med mig lite till skolan så jag får slut på det någongång. Imorgon kanske jag ska ta på mig mina Jeffrey's till skolan. Vill visa dom för min kompisar som har frågor om dom. Men jag fick faktist skoskav så har inte kunnat ta på mig dom. Skolan känns lite för mycket, för att ha på sig dom men YODO!
Jag och Monda drog också till Mcdonald's efter att ha bowlat, vi tog bara glass och drog oss sedan hemåt. Hon stannade här ett tag, sedan drog hon hem. Nu sitter jag bara och myser och kollar på Twilight på kanal 5 ;) Älskar denna mysig och sköna tröja!

Hoppas ni alla haft en helt underbar dag! SEEYA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious