Skolplugg och massa annat

  2012-11-17 / 12:36:09 / Mode /

Hellu! Nu är det äntligen Lördag och jag är fri från skolan, fast inte från plugget. Igår hade jag iallafall matteprov och jag kunde inte skriva på bloggen då. Var upptagen ville inte fokusera på annat. Men idag är jag igång igen. Iallafall, nu känns det som att jag har jättehög press på mig. Massa prov som vi ska hinna gör och det är bara 3 veckor kvar till jullovet. Detta har bara blivit så oplanerat... Det har aldrig varit så tajt först har vi skola i mer än en månad, sedan sportlov och sedan skola i 5 veckor och sen lov!! Jag gillar inte skolan men man kan inte ha ett lov efter bara 5 veckors skola emellan.. Tänk er att jag har kemi, fysik, tyska, SO, eng, svenska, hk som jag ska hinna lära mig detta och ha prov på detta. Och det är bara 3 VECKOR kvar! Det ser inte ut som att det är mycket. Men det är det. Speciellt för en vecka :P tänk att man ska lämna massa inlämningar fast man egentligen måste plugga på den tiden... Ska försöka att inte tänka på det, SEEYA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious