Sista dagen på prao

  2012-11-02 / 14:49:22 / /

Hejsan! idag är det den sista praodagen, sen ska jag hem. Ingen mer prao! LYCKLIG! Idag tror jag att jag får min klänning för det brukar ta 1 dag för dom att skicka den på nelly.com. Jag undrar också om det finns andra bra mode sidor, där man kan beställa fina kläder! Då kan ni gärna skriva det i kommentarsfältet, behöver verkligen veta.

Är helt slut nu faktist, jag är mätt också ;) När mer folk läser min blogg har jag tänkt att göra truth or dare videos. För det är liksom inte kul att göra videos som ingen kanske ser. Jag har också tänkt att göra shoutouts, så bloggare som vill ha en SHOUTOUT säg till!

KISS<3



vicki andréa olofsson

åh vad sugen jag blev på kakor nu..

2012-11-02 @ 19:22:05
URL: http://vickiao.blogg.se/
Feather Arrow

Hej vilken fin blogg!
ha en fortsatt bra kväll! :)

Kram!

2012-11-02 @ 22:43:44
URL: http://featherarrow.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious