Roliga prylar och skor

  2012-11-05 / 22:19:00 / Allmänt /

Hittade en jättebra internetsida att köpa roliga och fräcka prylar. Till t.ex. Iphone och coola nattlampor m.m. Steve Madden har också kommit ut med helt nya och fräcka skor, de heter LEMORRE! Skitsnygga verkligen, med
Spikes och allting, de har verkligen kommit på helt nya grejer till skon.

Sidan till Steve Madden: stevemadden.com

Sidan till de coola och roliga prylarna och skalen: os-gen.com

KISS<3

Dessa skalen är ganska trendiga just nu. Både Hanna(pretty little liars) och Serena(Gossip Girl) har dessa skal. Så de är gamska på G nu.  

 Dessa heta skor heter Lemorre platform pumps och märket är steve madden som också är ganska trendigt att ha på sig.

Roliga och söta cups som man kan fylla på med varm och skön choklad och så kan man bara stänga locket och allt varmt håller sig inne. Det är sött och användbart.

Keep calm and carry on skal, älskar dessa skal, har själv inte kunnat köpa en för att jag inte visste vilken sida jag skulle hitta detta skalet någonstans.

Dessa långa pinnar är hållare som man ska använda för att kunna hålla i någonting som t.ex. i detta fallet är en laddare. Jag tror vi alla vet att detta verkligen behövs, annars krånglar sig laddarna och man brukar oftast tappa bort den. Jag tyckte iallafall att detta var en riktigt fräck och cool ide. Är så förtjust i den lilla bruna björnen. 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious