Praodag 4 på Cactuz

  2012-11-01 / 14:54:53 / /

Nu har jag fått gå på rast och äta mat (gratis)! Det var supergott som vanligt, hade jag varit tvungen att betala hade det blivit 75 • 5 =? Orkar inte räkna ut något just nu. Är helt slut efter att ha varit vaken till 03:30 på natten för att fixa bloggen och en massa annat.

Igår la jag också ut en ny profilbild på fb! OCH GISSA VEM SOM KOMMENTERA!? BAILEY DENYER :O för er som inte vet är bailey en youtuber från storbritannien. Dessutom är han snygg och söt. Så jag kunde heller inte sova pågrund av det. Skitglad blev jag! Kolla in honom på youtube! :) han brukar också ha livestream på fredagar tror jag... Younow.com (där livestreamar alla andra youtubers också som, jacksgap, Casparlee m.m).

Nu är iallafall praodag 4 klar, ska hem nu och vila kolla på serier. Har en hemlis att berätta! :D

KISS<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious