Albaniens nationaldag+träning=Perfecto

  2012-11-28 / 22:11:00 / Mode /

Hellu, har för två timmar sedan tränat i en timma, duschade, åt och nu sitter jag och kollar på Albaniens 100 nationaldag. Är sjukt stolt, är man från Kosovo och inte Albanien så är man fortfarande från Albanien också. De är samma land fast sitter tyvärr inte ihop. Är verkligen stolt över Albaniens framsteg från all krig, hoppas att en dag Kosovo också ska gjort såna framsteg. Jag är också sjukt hyppad att se att Rita Ora var där, skitkul! Synd att man själv inte åkte dit. Too busy with school! Hon ska snart sjunga och det tänker jag inte missa

Oh, juste, idag så körde jag en extra hård träning eftersom att jag blivit bättre. Men det känns fortfarande jättesvårt eftersom min vänstra hand gör skit ont när jag tränar så jag försöker att skippa armhävningar och plankan. Nothing is impossible, but it's still not easy. CIAO!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious