Nej.. Är det Torsdag

  2012-11-29 / 11:39:09 / Mode /

Skolan, en plats där folk kan dömas av både ungdomar och old people.

- Shkurte :)

Ah, vad tråkigt idag är det Torsdag den dagen som vi alla inte längtar efter. Varför, jo.. För att den är lång och tråkig, det är denna dagen då alla lektioner som suger kommer upp på schemat. Tyska, sy-slöjd, kemi, matte m.m. You get the deal :P Har också ätit mat, vilket var gott. Dessa dagar nöjer jag mig med ris, potatis eller ah.. Potatis. Nu ska jag fortsätta med.. Idk, något. CIAO!



Isabell

Torsdagar är den värsta dagen på veckan, jag slutar 17,20 då :/

Hoppas allt är bra med dig ändå :)
Kram!

Svar: Hahahaha, det är skittråkigt, wow, varför slutar du så sent ? :D
JustSh's Girl

2012-12-06 @ 19:38:01
URL: http://isabellhedberg.blogg.se
Isabell

Sv: Dubbellektion i foto :P

2013-01-10 @ 09:07:57
URL: http://isabellhedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious