Mina förväntningar för dagen

  2012-11-03 / 19:06:02 / Allmänt /
Hejsan!
 
Idag har det varit en underbar regning och blåsig dag :P Hehe, my irony.. Som sagt var dagen en helt lugn och still dag. Fast snart ska jag hjälpa mamma med tvätten. I kind of owe her that.. Angående nelly beställningarna jag har gjort så har jag inte fått klänningen eller toppen är. Jag har skickat ett mail till dom där jag frågade om kläderna ens skickade påväg hit. Det är som att allt liksom är försvunnet, ganska komplicerat, nog för att kläderna var på rea så kanske de väntar med rea varor och skickar ut hel betalade varor först istället. IDK, riktigt confused, för att Jeffrey Campbell's fick jag efter två dagar. Nu ska jag iallafall fortsätta min långtråkiga dag, stil no life and stil no singing career (my goal in life).
 
KISS♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious