Måndagar är så tröttsamma

  2012-11-05 / 19:56:41 / Allmänt /

Godkväll! Nu sitter jag och kollar på någon konstig film (bridesmaids) som verkar awesome på viaplay.se. Än utav mina favoritfilmer eftersom att den är fylld med massa humor, en irländsk person och... massa HUMOR! En väldigt bra film som jag rekommenderar för alla er att läsa. Dagen är snart slut och jag ska nog inte göra något speciellt. Vill bara vila mig lite inför hela denna veckan. Finns en massa att göra och bearbeta som t.ex. Svenska (krönika), som jag ska göra klart för imorgon och alla fick den idag. Goodbye, nu fortsätter jag att kolla på BRIDESMAIDS.

KISS<3

Dagens outfit och en vacker bild på mig! :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious