Late Day

  2012-11-24 / 20:05:00 / Mode /

Hello, sitter här med Mirre och kollar på friends with kids, verkar som en jättebra film. Som vanligt så är jag igång att börja blogga mer. Som sagt har jag inte kunnat blogga så mycket. För att på det förra inlägget skrev jag att jag inte skulle kuna pga SKOLAN. Jag går i nian så alla betygen som jag får i skolan är viktiga. Last chance for awesome grades! Ville bara berätta att för en vecka sedan firade vi min syrras födelsedag, vilken var skitkul! Vi åt massa godis, kollade på film, och hela familjen samlades. Så det var inga mobiler eller några elektroniska maniker någonstans. Har också tränat idag både ab and butt training. Ganska bra träning, kan knappt gå, mina ben och rumpan värker. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen är för trött på att skriva. Jag skriver faktiskt varenda bokstav fel, om jag försöker skriva fel blir det "del". Så irriterande. SEEYA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious