Jag vill ha såna vänner♥

  2012-11-06 / 18:04:00 / fashion /

Hej! Jag sitter nu och kollar på lite bloopers av friends tvär kul! Hahaha, det är så himla svårt att inte skratta, förstår inte hur de klara av det! Hur kunde ens göra klart serien. Den har för mycket humor. Älskar Joey, Chandler och Phoebe mest utav alla. De är FÖR ROLIGA helt enkelt!

Jag ska snart iallafall hämta min klänning som jag kanske ska ha till balen. Vi får se det helt enkelt, om jag gillar den. Hoppas verkligen på att allt har levererats rätt så som det skulle.

Jag ska också fixa min design också, är inte nöjd med den jag har, är ganska tråkig och mina annonser går inte att få plats i. Är urkass på att fixa designer och sånt...

KISS♥

Detta var resultatet jag fick på so-provet på religion!

Detta fick jag på tyska provet :D
 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious