Hur kan man välja att vara själv!?

  2012-11-08 / 21:32:00 / Allmänt /

Tjena! Nu är Twilight på tv och den är as bra! Fast trodde att det var breaking dawn part 1 som skulle spelas... Haha! Kommer knappast ihåg hur många filmer det är! Jag har precis iallafall duschat efter träning och nu ska jag slänga i mig lite mat. Vet någon vad som är bra att äta efter träning? För det vet jag inte? Vill bli nyttig också, fast godis och skräpmat går aldrig bort! NEVER! Hehe :P Jag tänker fortfarande på att göra cinnamon challenge men har inte hittat någon att göra det med! Liksom vem vill stå och göra den själv.. That's too boring!
Det är en annan sak jag inte förstår, varför folk vill gå runt och vara själva... Typ gå till gymmet(själv), gå och springa(själv), ta en promenad(själv), gå till stan/köpcentrum(själv) m.m Varför själv? Du har nog säkert folk som gärna vill gå och göra några utav dessa saker med dig. Jag känner nog så för att jag har spenderat mer än hälften av mitt liv med att vara själv. Hatar att vara själv! Därför väljer jag att inte göra något alls om inte någon kompis vill med. Känner inte någon såhär ? Ingen?!

Nu ska jag fortsätta kolla på Twilight ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious