Guten Nacht

  2012-11-05 / 23:03:43 / Allmänt /

Godnatt, alla som läser detta. Efter en lång och tröttsam dag ska jag gå och lägga mig. Är det någon som känt att man alltid säger till sig själv "idag, ska jag lägga mig tidigare(21.00)" och så lägger man sig den dagen t.ex. 23.00!
Jag förstår inte varför vi gör så. Vi alla vet hur svårt det kommer vara att vakna upp nästa dagen och kliva ut ur sängen som är varm och skön. Det känns verkligen som att när man kliver ut ur sängen kommer man till Antarktis! It's so cold! Varför just på morgonen!! Det är då det ska vara varmt och skönt. Sen på helgen när man vaknar är det varmt, då väcker jag mig plötsligt vid 9:35! I MEAN WHAT?! Det är ju då jag ska sova länge... Det är nog något som allt har stört mig allmänt bara:) Jag hoppas att det inte är så för er andra :D Fast oftast sover jag längre faktist men ibland kan det vara så.

Hoppas alla har haft en grym dag och inte kastat bort den(som jag)! :)

KISS<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious