Double weeding!

  2012-11-18 / 21:03:33 / Mode /

Hejsan! So sorry att jag inte har skrivit, men jag kommer inte kunna göra det. Det är fullt upp med plugg och jag kommer inte kunna fokusera på både bloggen och skolan. Men kommer fortfarande att blogga när jag är i skolan. Men vi har 10 min eller 5 min rast. Och sedan är det att gå hem äta och börja plugga. Haha, mumieliv, nothing good exiting happens. Försöker verkligen att skriva, men ibland så går det helt enkelt inte. Jag hoppas på att skriva mer.

Just nu kollar jag på en film som heter Double Weeding, verkar ganska bra. Typisk romantisk film, att är bra i början, skitmycket bättre efter 30 min och sedan i mitten av filmen är allt dåligt. Och på slutet är de kära och lever lyckligt för alltid. PERFECTO!! Boom :) SEEYA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious