Den är påväg.

  2012-11-08 / 18:45:00 / fashion /
Haha! Här sitter jag och kollar på vänner. Som jag sa att jag skulle göra! Juste, idag fick jag äntligen ett mail från nelly.com , de har nu skickat min peace top och den kommer snart. Har väntat ivrigt på att de ska skicka iväg den. Skickade ett litet irriterande mail för några dagar sedan, så hon/han har nog sagt till dom i lagret att skynda sig. Har väntat så sjukt länge på att de ska skicka toppen. Behöver den verkligen!

Har nu i skolan börjat göra en hippieaktig ryggsäck. Så himla fräck! Älskar de engelska och australienska tyget. Awesome!:D Kommer visa er resultatet när jag är klar. Det kommer inte ta lång tid jag är ganska bra på att sy.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious