Cupcake Love

  2012-11-12 / 17:50:23 / fritid /

Hejsan! Eftersom jag nyss har börjat blogga, så kanske inte ni vet hur mycket jag älskar alla olika sorts bakelser. Som tillexempel cupcakes och donuts. Så himla gott!! Det typ dreglar i munnen på mig! Kan inte sluta tänka på hur gott det är. Onyttigt och mycket socker och fett. Allt sånt! Men ändå så himla gott! Who cares, det går att träna bort ändå so no problem! In love :D <3 kommer aldrig glömma bort när mina kompisar emilie och linnea gjorde cupcakes, med strössel och grädde (hela alltet=allting). Such an awesome day ;) slurp, slurp! :P
Have an awesome day :D

Bilderna är från hd wallpaper (app) och från en blogg :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious