Babybrother

  2012-11-08 / 17:15:00 / Allmänt /

Hejsan! Kollar just nu på film med min lillebror, först var det hotell gyllene knorren och nu 101 dalmatinerna :D jättbra, har aldrig sett den. Jag och min brorsa har en bra relation mellan varandra, han gillar att kolla på filmer med mig och sova i samma rum. Han är trots allt min enda bror som jag älskar så himla mycket! Idag ska jag iallafall träna nike training, duscha och sedan kolla på TWILIGHT 3. Det är ett marathon på kanal 5 så varför inte. Älskar föresten alla disney filmer så himla bra, älskade dom när jag var liten och gör det nu också.

Annars är det inget annat som jag har tänkt att göra. Vänner kollar jag på alltid om jag kan squisaaa in det på dagen...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious