Äntligen är det Lördag

  2012-11-03 / 15:58:07 / Allmänt /
goddag! Nu sitter jag här helt lugn, kunde inte skriva imorse för att jag var upptagen med att städa min garderob, mamma blev lite sur när hon såg min garderob... Så jag städade upp och gjorde fint, fixade plats för mina vackra skor. Jag tror att jag kommer snart att göra en video, där jag visar upp mina skor, vad tycks? good or bad?!
Idag har jag inte tänkt att göra så mycket, eftersom att jag inte har ett liv. Men jag hoppas på att jag får ett snart. Ett liv för mig : jättebra betyg, göra massa roliga saker, uppnå sin mål (bli sångerska), åka utomlands(mer), och festa lite grann(no alcohol though). Jag vill göra en massa saker, love och sånt har jag redan, syftar på familj och vänner då.
 
Mamma kom hem med världens största kringla och wienerbröd, mohaha!
 
KISS♥
Jag var ju också på prao i ett dagis där jag fick massa fina grejer, detta är grejerna jag fick. 
Min fina garderob färdig och klar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious