Albanien - 100 år självständigt land!

  2012-11-28 / 22:43:32 / Mode /

Att säga att man är en alban är som att säga att man är en kämpe. Då menar jag att detta landets folk har kämpat som dårar för att få det dom ville ha, ett självständigt land. Äntligen så har all krig inte varit för inget. Som sagt så spelar det ingen roll om man kommer från Albanien eller Kosovo. Det är precis samma sak. Länderna kanske inte är ett land tillsammans för världen, men det är den för albanerna(oss). Och jag är lycklig idag att kunna säga att jag är kosovoalban! Woho!! Grattis Albanien, nu har det varit 100 år sedan ni blev självständiga, sjukt stolt! Ser fram emot tills den dagen då Kosovo också varit självständiga i 100 år. Men jag kommer inte kunna uppleva det. Hallå 100 år! Jag är iallafall glad att jag fick uppleva den dagen då Kosovo blev självständiga. Iallafall så sitter jag och väntar på att Rita Ora skall sjunga amd blow up the whole thing :) !!!

GRATTIS MITT ANDRA UNDERBARA LAND!!! 100 vjet pavarsie! ;)

Bilder tagna från botasot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious