Ugly Betty + Träning = Dreamy

  2012-12-16 / 20:36:24 / Mode /

Nu har jag tränat klart, ätit och nu ska jag sätta mig och kolla på gamla avsnitt av ugly betty, och sen så måste jag läsa en bok jag låna (personer du kanske känner). Jag gillar Ugly Betty så bestämde mig för att kolla på alla avsnitten om igen. Haha, så himla bra, hatade att de avslutade showen. Den var så bra, för att den visade hur vanliga människor också kunde komma långt. Många fler olika skäl, men detta är den största.

Träningen gick så mycket bättre än vad de har gjort innan vet inte varför. Kände mig helt totalt "ready for training". Jag har tränar ganska länge nu, så jag har börjat få workout rewards som typ ab and butt workouts which that I love.

Ciao!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious