Söndag dagen innan Måndag

  2012-12-16 / 14:36:37 / Mode /

Goddag, just nu sitter jag hemma och kollar på Tingeling - Älvornas hemlighet, verkar bra. Min lilla syster älskar den filmen så tänker också kolla på den. Men den är faktist bra, skitroligt. Hehe, idag ska jag också kolla på glee och 90210, 90210 är en utav mina favoritserier, vet inte varför men den är så jäkla bra. Awesome thing! Idag ska jag också träna, tränar varannan dag med hjälp av en app som heter Nike training. Jag gör oftast ab and butt workout som är en halvtimma, och sen gör jag någon annan träning som t.ex. sweat+shape. Detta har hjälpt mig att hålla min kropp i form, speciellt nu under tonåren, då det är bäst att träna dans, styrketräning, basketboll, fotboll m.m. Jaja, nu ska jag fortsätta med att kolla på filmen. CIAO!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious